هاست وردپرس چیست ؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

چکیده :
تا انتهای این مقاله با ما باشید تا اطلاعاتی درمورد هردوموضوع وردپرس و هاست وردپرس کسب کنید.وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز، که با استفاده از وردپرس خواهیم توانست به راه اندازی انواع گوناگونی از سایت و بلاگ بپردازیم و هاست وردپرس یکی از سرویس هایی می باشد که بسیاری ازافراد، آن را در میان سرویس های خود اضافه می کنند

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که هاست وردپرس چیست؟ لازم است اطلاعاتی در مورد خود وردپرس کسب کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید تا اطلاعاتی درمورد هردوموضوع وردپرس و هاست وردپرس کسب کنید.

وردپرس چیست ؟

 وردپرس

اگر تاکنون در انجمن و گروها های متفاوت عضو شده باشید . گاها با سوالاتی نظیر آیا با وردپرس می توان یک سایت با موضوعات خبری، فروشگاهی، خبری و.. راه اندازی نمود ؟ کاربرد وردپرس به چه صورت است ؟ چطور در وردپرس مطلب بنویسم؟ و سوالاتی از این قبیل مواجه شده اید، و بارها اسم وردپرس را شنیده اید.

حال ما در این آموزش قصد داریم، شما را با این کلمه آشنا کنیم.اگر به طور خلاصه و به شیوه ای ساده بخواهیم به معرفی وردپرس بپردازیم، باید گفت: وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز، که با استفاده از وردپرس خواهیم توانست به راه اندازی انواع گوناگونی از سایت و بلاگ بپردازیم . تا کنون نسخه 4.8 وردپرس نیز منتشر شده است.

توانایی های وردپرس برای هاست وردپرس

به دلیل انعطلاف بالایی که وردپرس دارد ؟ باید به این نکته توجه کرد که با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا میتوانیم، هرگونه وبسایت را با هر موضوعی که داشته باشد راه اندازی کنیم. و شرکت طراحی سایت آواتم درصورت درخواست شما عزیزان حاضر به همکاری و ثبت سفارش می باشد.

اگر بخواهیم به شیوه ای حرفه‌ای‌تر اقدام به معرفی وردپرس نماییم و پاسخ به این سوال که وردپرس چیست را بدهیم می‌توانیم بگوییم ، وردپرس به معنی یک سایت ساز متن باز و رایگان تحت وب که در دسته CMS ها، مخفف  شده عبارت (Content Management System) می‌باشند قرار دارد. همانطور که گفته شد وردپرس به صورت کاملا رایگان و متن باز است،که  می توان آن را در دسته نرم افزار های دنیای آزاد قرار داد .

راه اندازی وردپرس

برای این منظور و راه اندازی وردپرس فقط کافی است در ابتدا آخرین نسخه از این سیستم مدیریت محتوا را دانلود کرده و سپس هاستی مناسب برای آن تهیه کرده و اقدام به نصب و راه اندازی آن کنید.

هاست وردپرس چیست ؟

هاست وردپرس یکی از سرویس هایی می باشد که بسیاری ازافراد، آن را در میان سرویس های خود اضافه می کنند. ولی تفاوت های اصلی این سرویس با سرویس های دیگر در چه چیزی است ؟ همانطور که می دانید،  ضعف اصلی وردپرس، استفاده بسیاری از منابع به وسیله دیتابیس سنگین می باشد. به همین علت است،که بسیاری از سایت هایی که دارای بازدیدگننده بسیار است، به جای استفاده از وردپرس، از CMS اختصاصی خود استفاده می کنند.

هاست وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟

در ادامه مطلب به چند مورد از ویژگی های هاست وردپرس خواهیم پرداخت .

1.مشکلی که در بین استفاده کنندگان از هاست لینوکس بسیار رایج است،برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که در بسیاری از مواقع محدودیت‌های Max_Post_Size و Max_Upload_Size و همچنین مموری لیمیت می‌باشد و باید به آن توجه نمایید.

2.هاست لینوکس انتخابی شما نباید دارای محدودیت توابع PHP برای عملکرد درست باشد.

3.به دلیل استفاده‌ی زیاد از منبع های سرور توسط وردپرس باید سرور میزبانی دارای منابع بسیار و سخت‌افزارهای پرمیوم حرفه‌ای باشد.

4.یکی دیگر از موردهایی که در موقع تهیه و خرید هاست باید به آن توجه کافی داشته باشید مسئله پشتیبانی، هاست میزبانی از تمامی ویژگی‌ها و خواص  وردپرس و خصوصاً پلاگینهای آن است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط