قیمت طراحی سایت چقدر است ؟

قیمت طراحی سایت
چکیده :
قیمت طراحی سایت ، در هر شرکتی نرخ خاص خود را دارد که بسته به عوامل مختلفی  هزینه سایت های خود را اعلام می کنند،البته یادتان باشد هزینه بالا لزوما به معنای کیفیت بالا و حرفه ای بودن سایت نیست،پس سعی کنید برای طراحی سایت خود به دنبال شرکت با سابقه و حرفه ای باشید.

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

قیمت طراحی سایت ، در هر شرکتی نرخ خاص خود را دارد که بسته به عوامل مختلفی  هزینه سایت های خود را اعلام می کنند،البته یادتان باشد هزینه بالا لزوما به معنای کیفیت بالا و حرفه ای بودن سایت نیست، این نکته را هم باید گفت که یک سایت حرفه ای هم ارزان نخواهد بود چراکه بهره بردن از دانش و تجربه برنامه نویس و طراح حرفه ای هزینه ی زیادی را به دنبال دارد. در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته و نکاتی را درمورد هزینه های طراحی سایت خواهیم گفت.

قیمت طراحی سایت

فریب قیمت طراحی سایت با نرخ بالا را نخورید!

شما به عنوان یک مشتری یا شخصی که کار طراحی سایت را انجام نداده هیچ گاه نمی توانید به اندازه یک شرکت طراحی سایت که در مورد انواع سایت ها، مشکلات و مزایای سایت ها و نحوه کار کرد آنها آگاهی داشته باشید. همچنین به اندازه اعضای تیم شرکت نرم افزار حرفه ای تحقیق و مطالعه در این زمینه نداشته و سختی کار را نمی دانید.

البته شمار بسیاری از شرکت های طراحی سایت وجود دارند که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و عوامل مربوط به آن همچنان از تکنولوژی و روش های قدیمی استفاده می کنند و با استفاده از یک پوسته و ظاهر زیبا سعی دارند کار خود را حرفه ای و بروز جلوه دهند، که قطعا یک فرد غیر متخصص نمی تواند متوجه این موضوع شود.

تنها چیزی که شاید باعث شود فرد غیر متخصص از این موضوع آگاهی پیدا کند مشکلاتی است که در آینده با توجه به قدیمی بودن روش های ساخت سایت روبرو می شود، است. ما براین اعتقادیم که برای یک شرکت با سابقه و حرفه ای ، چیزی به نام بن بست وجود نداشته و این جمله که ما نمی توانیم چنین امکاناتی را به سایت شما اضافه کنیم کاملا بی معناست و نشان دهنده  غیر حرفه ای بودن آن شرکت است.

پس سعی کنید برای طراحی سایت خود به دنبال شرکت با سابقه و حرفه ای مانند شرکت آواتم با بیش از هفت سال سابقه در این زمینه باشید،  چراکه متاسفانه امروزه شرکت هایی هستند که از عدم دانش کافی مشتریان سوء استفاده کرده و کار هارا آنطور که باید انجام نمی دهند.

در ادامه به چند نکته در مورد قیمت طراحی سایت اشاره خواهیم کرد :

ظاهر سایت تاثیر زیادی در قیمت آن ندارد

یادتان باشد، ظاهر سایت معمولا دارای تاثیر زیادی روی قیمت طراحی سایت شما ندارد. مگر در صورتی که طراحی های بسیار خاص که هر کسی قادر به انجامش نباشد .

پس فریب ظاهر های سایت هارا نخورده و بدانید که ظاهر سایت یکی از بخش ها برای طراحی آن می باشد . عواملی مثل کد نویسی کم تر ، پروژه سبک تر و کد نویسی بهینه نیز از عوامل مهم به شمار می آیند.

موردی که در طراحی مهم است چیدمان عناصر مهم وب سایت در قسمت های مهم آن می باشد. از این نظر که هر وب سایت بر اساس نوع کاربرانی که دارد با دیگری اختلاف دارد بسیار مهم بوده، تحقیقات مورد نیاز، مانند نوع حرکت چشم کاربران روی صفحه مانیتور و آنالیز این مورد باید قبل از شروع کار طراحی سایت انجام شده باشد.شمار زیادی از شرکت های طراحی سایت بجای اینکه توجه به نکات کاربردی جهت هدایت کردن کاربر به صفحه های اصلی و مهم داشته باشند با ایجاد یک ظاهر گرافیکی زیبا سعی دارند خود را حرفه ای نشان دهند. البته نمی گوییم ظاهر مهم نیست بلکه خیر مهم است ولی نه به اندازه پولی که آنها دریافت می کنند.

قیمت پایین طراحی سایت و دردسر زیاد آن

همانطور که در ابتدا مقاله گفته شد طراحی سایت حرفه ای به هیچ عنوان ارزان نیست . در واقع یک سایت ارزان نمی تواند به هیچ عنوان حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت با امکانات بالا نیاز به استخدام و استفاده از افراد حرفه ای دارد.بکارگیری برنامه نویس و طراحی با تجربه و دارای سطح دانش بالا ، که سال های بسیاری به مطالعه و آموزش پرداخته اند ارزان نیست.

و به شرکت هایی که با قیمت های زیر یک میلیون تومان به شما وعده یک سایت اختصاصی را می دهند با با احتیاط نگاه کنید. شمار زیادی از شرکت ها که قیمت طراحی سایت را پایین می گویند حتی امکان دارد در ابتدا قیمت های کمی را برای طراحی بگویند اما پس از مدتی با بهانه های مختلف مبلغ های بیشتری را برای جلو بردن سایت  از شما می گیرند. که در این مورد صحبت های اولیه انجام شده و متن قرارداد به شما کمک خواهد کرد.

میانگین قیمت طراحی سایت

میانگین قیمت طراحی سایت در تهران که توسط شرکت های مختلف اعلام شده است از 500 هزار تومان به بالا می باشد.

البته این نرخ در شهرستان ها بسته به شرایط متفاوت است مثلا در شهری مانند مشهد اختلاف قیمت با تهران آن چنان تفاوت نخواهد داشت.

کلام آخر

با توجه به مطالب گفته شده در بالا باید تا الان به این نتیجه رسیده باشید که اولا قیمت طراحی سایت بسته به شرایط و امکانات سایت شما متفاوت است دوما ظاهر سایت 100 درصد هزینه را شامل نمی شود  ولی باید قبل از هرگونه سفارش خوب بررسی کرده و سایت خود را به یک شرکت حرفه ای بدهید در غیر این صورت خیلی زود پشیمان خواهید شد .

به شما پیشنهاد می دهیم اگر قصد سفارش سایت دارید این صفحه را هم بررسی کنید تا بتوانید از قیمت های پکیج های طراحی سایت آگاه شوید. در صورتی که می خواهید با شرکت آواتم بیشتر آشنا شوید کلید کنید.

موفق باشید (شرکت طراحی سایت آواتم)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط