دسته بندی های post-type و مشکل عدم نمایش آن

چکیده :
پست تایپ ها در وردپرس همان محتواهای گوناگون در وردپرس می باشند، از جمله پست تایپ های پیشفرض وردپرس میتوان به نوشته ها، برگه ها، ضمیمه، رونوشت و منوی ناوبری اشاره کرد. برای حل مشکل عدم نمایش دسته بندی های post-type باید قبل از فراخوانی آخرین دسته بندی ها از کد رجیستر آورده شده در مقاله استفاده کنید.

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

مشکل عدم نمایش دسته بندی های post-type یا (خطای Invalid taxonomy ) ممکن است برای هر فردی پیش آمده باشد ما سعی داریم ، امروز درمورد این مشکل صحبت کرده و راه حل آن را ارائه دهیم .

در ابتدا باید کمی درمورد post-type بگیم و سپس به رفع این مشکل بپردازیم.

post-type در وردپرس چیست ؟

درسال 2003 که سیستم مدیریت محتوای وردپرس به روی کار آمد، در همان ابتدا یک سیستم وبلاگی ساده بود، که با همین post-type ها بود که وردپرس را به یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند تبدیل کرد.

پست تایپ ها در وردپرس همان محتواهای گوناگون در وردپرس می باشند، از جمله پست تایپ های پیشفرض وردپرس میتوان به نوشته ها، برگه ها، ضمیمه، رونوشت و منوی ناوبری اشاره کرد.

طراحان قالب و افزونه وردپرس و حتی خود شما که کمی در کد نویسی سر رشته دارید، قادر خواهید بود با استفاده از تابع register_post_type به آسانی یک post-type در وردپرس، با توجه به قابلیت و کاربر سایت خود بسازید.

مشکل عدم نمایش دسته بندی های post-type

مشکل دسته بندی های POST-TYPE

برای حل این مشکل بعد از تحقیقات زیاد به راه حلی دست پیدا کردیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اگر در فایل فانکشن  function.php بخواهید دسته بندی های یک post-type دیگه رو نمایش بدین احتمالا با خطای Invalid taxonomy روبه رو خواهید شد.دلیلش هم اینه که این فایل فانکشن قبل از رجیستر شدن پست تایپ شما (مثلا محصولات ووکامرس) اجرا میشود و قادر به تشخیص دسته بندی و نوشته های پست تایپ جدید نخواهد بود.

حل مشکل :

قبل از فراخوانی آخرین دسته بندی هاکافیست از کد رجیستر زیر استفاده کنید بعد وردپرس این پست تایپ رو هم میشناسه و میتونید فراخوانی کنید :

register_taxonomy( ‘taxonomy_name’, array(‘the_custom_post_type’), array() );

پس مشاهده کردید که  مشکل عدم نمایش به راحتی حل شد و جای هیچ گونه نگرانی برای حل آن نیست.

تا مطالب دیگر با ما باشید (شرکت طراحی سایت آواتم).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط