نکاتی در مورد طراحی سایت با وردپرس

Website design with WordPress
چکیده :
طراحی سایت با وردپرس موضوعی است که امروز قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم.در صورتی که قصد دارید همه قسمت های سایت شما شخصی شده باشد و دارای هویت تجاری مشخصی باشید پیشنهاد می کنیم کار خود را به کار دان بسپارید.طراحی سایت با وردپرس نیازمند دانش کد نویسی آنچنانی نیست ولی اگر با برنامه نویسی آشنایی داشته باشید و کد نویسی بلد باشید کارتان آسان تر خواهد شد. طراحی سایت با وردپرس میشه گفت رایگان است چون این CMS پلتفرم کاملا رایگان و متن باز است.

فهرست مطالب

به اشتراک بگذارید...

طراحی سایت با وردپرس موضوعی است که امروز، قصد داریم راجع به آن صحبت کنیم پس تا پایان مقاله با ما باشید.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دنیای وب، داشتن یا راه اندازی یک کسب و کار بدون سایت تقریبا کاری بیهوده و بی معنا می باشد. هر نوع کسب و کاری یا حتی هر فردی خواهان داشتن یک سایت با کارایی بالا و ظاهر همه پسند است . به منظور داشتن یک وبسایت می توانید همه قسمت های آن را به یک طراح و برنامه نویس بسپارید. اما باید این موضوع را مد نظر داشته باشید یک سایت که از پایه نوشته شود هزینه زیادی برای شما دارد .

در صورتی که قصد دارید همه قسمت های سایت شما شخصی شده باشد و دارای هویت تجاری مشخصی باشید پیشنهاد می کنیم کار خود را به کار دان بسپارید. اما اگر به دنبال آن هستید که خودتان سایتی برای خود طراحی کنید باید به دنبال یک سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوای مشهور و محبوبی مثل وردپرس بروید.

طراحی سایت با وردپرس نیازمند دانش کد نویسی آنچنانی نیست ولی اگر با برنامه نویسی آشنایی داشته باشید و کد نویسی بلد باشید کارتان آسان تر خواهد شد. طراحی سایت با وردپرس میشه گفت رایگان است چون این CMS پلتفرم کاملا رایگان و متن باز است.

اگر هم نیاز دارید طراحی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید ما شرکت طراحی سایت آواتم را به شما پیشنهاد می کنیم. با آواتم بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

در سایت اصلی و رسمی وردپرس، تعداد بسیاری افزونه و قالب وردپرس قرار دارد که در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر تصمیم دارید که از افزونه ها یا قالب های پولی استفاده نمایید، تنها با پرداخت هزینه آن می توانید دسترسی لازم را به راحتی پیدا کنید و به طراحی سایت خود بپردازید.

اگر غیر از افزونه ها و پلاگین هایی که در خود وردپرس وجود دارند، به افزونه ای دیگر نیاز دارید که اختصاصی باشد می توانید از شخص یا شرکتی مانند آواتم که سابقه طراحی پلاگین را دارد بخواهید تا افزونه شما را طراحی کند.

ساخت وبسایت با وردپرس

برای ساخت و ایجاد یک سایت وردپرسی نیاز دارید چند مورد را در ابتدا تهیه کنید که شامل موارد زیر می شود :

  1. هاست: فضایی است که میزبان محتوا وبسایتتان است. که مقاله ای در این باره در سایت آواتم در اختیار شما قرار دارید برای مطالعه آن روی این لینک کلیک کنید. اما برای تهیه هاست  کافی است در گوگل کلمه خرید هاست را سرچ کنید تا لیستی از سرویس های ارائه دهنده هاست را مشاهده کنید. این نکته را توجه داشته باشید در هنگام خرید هاست  بررسی کنید که سرویسی که انتخاب کرده‌اید از نسخه 7.3 یا بالاتر PHP و MySQL نسخه 5.6 یا بالاتر و همچنین HTTPS پشتیبانی ‌کند.
  2. دامنه: دامین یا دامنه نام و نشانی وبسایتتان می باشد. این نام معمولا نام شخص و یا مرتبط با کسب و کار مورد نظر شماست .

بعد از تهیه دو موردی که دربالا ذکر شده است باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس بروید.

دانلود وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس مشخصا باید وردپرس را دانلود و سپس نصب کنیم. برای دانلود فایل نصبی وردپرس به سایت رسمی وردپرس بروید. در این سایت می توانید آخرین نسخه آن را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. بعد از آنکه وردپرس دانلود شد باید آن را از حالت فشرده خارج کرده و به نصب و راه اندازی آن بپردازیم.

برای یادگیری نصب وردپرس روی این لینک کلیک کنید.

 

امید واریم این مطلب مفید واقع شده باشد (شرکت طراحی سایت آواتم)

ادامه مطلب در مقاله طراحی وبسایت با وردپرس قسمت دوم

 

13 پاسخ

  1. Hey there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good gains. If you know of any please share.
    Appreciate it! You can read similar blog here: E-commerce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها
آخرین محصولات

عضویت در خبرنامه

از آخرین اخبار و تخفیف های ما زودتر از هم باخبر شوید..

مطالب مرتبط